Information till våra läsare

Den 31 december 2024 är sista dagen som Folkbladet ges ut. Detta innebär att vår sajt inte längre kommer att uppdateras efter detta datum.

Vi vill tacka alla våra läsare för det stöd och engagemang ni har visat genom åren.

För er som vill fortsätta följa nyheter från Norrköping och Finspång hänvisar vi till NT.se, där ni hittar det senaste från regionen.

Tack för att ni varit en del av Folkbladets historia.

PRO: Varumärket som lyser starkast

I Evimetrix undersökning Swedish Brand Award har det visat sig att PRO är den intresseorganisation i Sverige med starkast varumärke.

PRO i Norrköping.

PRO i Norrköping.

Foto: Mostphotos

Norrköping2020-10-23 14:00

1270 personer har uttalat sig i undersökningen om 13 intresseorganisationer. Grunden för utmärkelsen bygger på måtten Nöjd Kund Index (NKI) och kännedom. Genom att väga de här två måtten mot varandra blir det möjligt att jämföra olika varumärken oberoende av storlek.

– De allra viktigaste aspekterna för att bygga och förvalta sitt varumärke är för intresseorganisationerna pålitlighet och att man hjälper och stöttar vid problem och frågor, säger Peter Wissing som är ansvarig för undersökningen.

LO plockar hem andra platsen i undersökningen medan Aktiespararna hamnar på en tredje plats. Förra årets vinnare Villaägarna tappar till en fjärdeplats.

Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!