Fel på Viberga ska belönas
FINSPÅNGVibergas vd Lars Andersson var inbjuden att i onsdags berätta om NÖK på pensionärernas s-förenings möte.
- Att ändra ett pris i datorn går på ett kick, att ändra prisuppgift på hyllkanten tar längre tid, var Lars Anderssons förklaring.
Den senaste tiden har det varit mycket prat om en massa fel på Viberga. Fel priser, fel på vågar och gammal mat. För att vända den negativa trenden har man i dagarna infört något som kallas Kvalitetsprojekt; hjälp oss hjälpa dig.
<b>"Kunderna vet bäst"</b>
- Det är ju kunderna som bäst vet hur de vill ha det och som också är de som hittar olika fel och brister, för att komma tillrätta med det kommer kunder som hittar fel belönas, sade Lars Andersson.
Varje fel som kunden hittar kommer att belönas med 1000 poäng som förs in på kundens medmerakonto.
För att ytterligare förbättra Viberga och kunna möta den allt hårdare konkurrensen kommer man att satsa både på barnfamiljer och på de äldre.
Så jobbar vi med nyheter Läs mer här!